מעגל אבות וגברים - מזכרת בתיה/רחובות

מהו מעגל גברים בשבילי?

עבורי מהות המעגל הוא זמן בשבוע של עצירה מהיום יום המוכר והשוחק שלנו כאנשים.
מקום שמאפשר מפגש משמעותי ומחזק עם חברים לדרך. עם עצמנו.

להצטרף למעגל בפעם הראשונה ולהגיע למקום לא ידוע, יכול להיות מרתיע.

אם להודות על האמת לי לקח שנתיים עד שאזרתי אומץ להגיע למעגל אבות. כשהתאומים שלי היו בני שלוש, אחרי התלבטויות רבות, מצאתי את אותו האומץ והצטרפתי למעגל אצל איש יקר (א’.ג’.) שלימד אותי הרבה על החשיבות שבשמירה על קשר עם הקרובים לי, גם כשהדברים אולי מרגישים לי “מתפרקים”. אצלי האומץ הגיע מתוך הרצון הגדול לשפר את האבהות שלי. לקחת את הטוב מהילדות שהייתה לי, ולהשאיר מאחור את מה שלא.

כמשתתף וכמנחה, הניסיון הראה לי שלכל מעגל הקצב הנכון לו. קצב שבעיקר מוכתב על ידי חברי המעגל כך שהוא יהיה מותאם עבור כל אחד מהם. המעגל הוא סוג של מיקרוקוסמוס של ההתנהלות שלנו בעולם. סוג של מודל, שבעזרתו אנחנו לומדים טוב יותר מי אנחנו “בעולם של הבחוץ”, ואיך אנחנו יכולים להיטיב את עצמנו עם היקרים לנו וזאת בזכות הקשבה לחברים, לסיפורים שלהם ולכלים פרקטיים שהרבה פעמים נלמדים במעגל.

אני חושב שאחד מהכוחות הגדולים של המעגל הוא שזה אחד מהמקומות היחידים בחיינו הבוגרים שבו אנחנו כגברים מוצאים את עצמנו במקום בטוח ששם דגש על הכלה, ועל היעדר תחרותיות ושיפוטיות. כחבר מעגל, מקום כזה אפשר לי להתמודד באופן כנה עם קשיים ואתגרים שחוויתי (ואני עדיין חווה כמו כל אחד מאתנו), והפעם לא רק באופן עצמאי, אלא עם עזרת חברי המעגל וחכמת המעגל.

מוזמנים להתקשר ולהתעניין.

ציון גורי.

שם המנחה/ים: ציון גורי

אבא לשלושה בנים. מנחה מעגלי גברים מוסמך (מטעם אונב' ת''א). עוסק בטיפול בפסיכודרמה ובעל רקע בלימודי טיפול משפחתי (מכון ברקאי). יועץ חינוכי (.M.A). תושב מזכרת בתיה.

להצטרפות למעגל הגברים הזה צור קשר עם מנחה המעגל באימייל, בטלפון או בווטסאפ.

לתשומת ליבך:
יש להרשם / להתחבר לאתר כדי לצפות בפרטים המלאים של האירוע, ובפרטי יצירת הקשר עם המנחה של מעגל הגברים הזה.

תמונות

  • מעגל גברים 724x1024