מעגל גברים ביפו

ניפגש ל2 פגישות בשלושה שבועות, סהכ 12 פגישות לפעימה. שאחרי פעימה של 12 מפגשים אפשר להחליט אם להמשיך להיפגש או לא.

”לפני כמה שנים ישבתי עם חברה שאמרה לי שאולי הגיע הזמן שפשוט אתחיל להפנים את זה שאני רגיש: ”אתה רגיש וזה לא ישתנה וזה ממש לא דבר רע”. אני זוכר שזה הרגיש כמו סערה של סוף העולם שהגיע, ואיך מערכות ההגנה שלי התחילו לעבוד…
השיחה הזאת שלחה אותי לילדות, על איך בתור ילד רגיש היה לי כל כך קשה, בלתי נסבל, איך הסביבה סגרה עליי ואת ההמנון ששמעתי תמיד: ”נו מה אתה בוכה, אל תהיה ילדה, איזה גבר אתה תהיה עם כל הרגישות הזאת?’
זה היה כל כך חזק ומאיים שהדחקתי את זה עמוק עמוק בפנים. מבן אדם רגיש הפכתי בן אדם חושב. היום אני מנסה לחזור לילד הזה שנעלם והתכווץ והיה כל כך לבד, שכיסה את הלב כדי להרגיש שייך. אם הייתי יכול לדבר אתו היום הייתי אומר לו שרגש זה איכות ושהכל טוב, באמת טוב, אולי זה היה משחרר משהו….”

מעגל גברים הוא מקום אליו אפשר לבוא כפי שאתה ולהרגיש בנוח. אנו נפגשים מדי שבוע כדי לאפשר לעצמנו לעצור, לנשום, לשתף, להקשיב ולהזדהות. מעגל הגברים הוא מרחב משותף של הקשבה לא שיפוטית ותמיכה הדדית.

חלק מאיתנו מגיעים אל המעגל מתוך משברי חיים – בזוגיות, במשפחה, ביחסים עם עצמנו, בעבודה ובשגרת היומיום. בחלקנו עולות שאלות של משמעות ומהות, ומופיע צורך לקלף שכבות ולנוע פנימה. במעגל יש מקום לכל מי שרוצה לחלוק, למי שנוטה לשתוק, למי שמעדיף לקחת את הזמן ולהתבונן, לכל מי שחש צורך בביחד.

אנו מביאים עמנו כוונה להיטיב ואמונה בהתפתחות של כל אחד בקבוצה ובכוח המרפא של המעגל.
אנחנו כאן כדי להקשיב, לתמוך, לתת מקום.

אם אתה מרגיש את הקריאה מוזמן ליצור קשר.
יצחק ועמרי.

שם המנחה/ים: יצחק יוניאן

ביום יום עובד עם נוער, מתמחה בפסיכותרפיה גופנית. שואף להביא יותר לב לעולם.

להצטרפות למעגל הגברים הזה צור קשר עם מנחה המעגל באימייל, בטלפון או בווטסאפ.

לתשומת ליבך:
יש להרשם / להתחבר לאתר כדי לצפות בפרטים המלאים של האירוע, ובפרטי יצירת הקשר עם המנחה של מעגל הגברים הזה.

תמונות

  • IMG 5333 1024x768