מעגל גברים תהליכי ת-א | מחזור 9/22

מה מתאים לך?
שואלים אותי מדי פעם מה ההבדל בין מעגל גברים פתוח למעגל גברים סגור (תהליכי). אז הנה הסבר קצר וממצה:

מעגל גברים פתוח (כמו במיזם ‘גברים נפגשים לשם שינוי’) הוא מתכונת של קבוצה שמספר המשתתפים בה אינו קבוע, כל אחד רשאי להצטרף למפגש בודד וגם לחזור למפגש הבא. אי לכך מספר המשתתפים והרכב המשתתפים משתנה ממפגש למפגש. היתרון במתכונת זו שאין בה התחייבות ארוכת טווח, המחיר למפגש סמלי מאוד, והיא מתאימה גם לגברים שמעוניינים לחוות מפגש כזה בפעם הראשונה. מאידך, בקבוצה פתוחה לא נוצרים קשרי חברות ותהליך העבודה (התובנות לעצמי) נקודתי לאותו מפגש.

מעגל גברים סגור (תהליכי) הוא מתכונת של קבוצה קבועה, הנפגשת במשך מספר פעמים מוגדר או ארוך טווח, בד”כ אחת לשבוע או לשבועיים. מפגישה לפגישה נבנים בין המשתתפים קשרים חברתיים והעבודה הקבוצתית עמוקה ורחבה ומתפתחת לחוויה גדולה ומעצימה. כן יש התחייבות של חברי הקבוצה להשתתף באופן רציף במפגשים והתשלום נקבע ע”פ משך המסגרת והתכנים בה.

אז, בחמישי 29.9 בערב נפתח המחזור החדש של מעגל גברים תהליכי, כזה שנפגש אחת לשבוע במשך 10 שבועות והוא מסגרת מעולה לדבר, לשתף, ללמוד מאחרים ולהחכים לגבי עצמך והצרכים שלך. אם העיתוי נכון עבורך ואתה רוצה לעשות לעצמך טוב – זאת הקבוצה בשבילך. בוא והצטרף אלינו.

להצטרפות לקבוצה לחץ על הקישור המופיע כאן למטה בשורת הקישור לאתר אינטרנט.
רוצה לשאול משהו? קל, פשוט דבר איתי. מוזמן גם לבוא עם חבר ולשלוח לו את הקישור.
להתראות, משה.

שם המנחה/ים: משה אושפיז

מטפל רגשי ומאמן לחוסן מנטלי. מנחה קבוצות מוסמך. בקליניקה מלווה גברים בתהליכי שינוי ומעברים בחיים, עם התמחות בנושאים כגון ניהול משברים ודילמות, אבהות, פרידה וגירושין, מימוש, זהות, וקבלה עצמית. עובד כמטפל רגשי בשת"פ עם עמותות שונות, בשפות עברית, אנגלית וגרמנית. חבר-מייסד של מיזם 'גברים נפגשים לשם שינוי' ומנחה קבוצות גם במסגרתו, מרצה בקורסים להתפתחות אישית בנושאים: נלפ, מיינדפולנס וקואוצ'ינג. *** ביוגרפיה מקצועית: https://www.mencircles.net/moshe *** ראיון בערוץ 13: https://youtu.be/cLXC3o81-eY *** המלצות על מעגל הגברים התהליכי: https://youtu.be/L5cxwgO4yjc

להצטרפות למעגל הגברים הזה צור קשר עם מנחה המעגל באימייל, בטלפון או בווטסאפ.

לתשומת ליבך:
יש להרשם / להתחבר לאתר כדי לצפות בפרטים המלאים של האירוע, ובפרטי יצירת הקשר עם המנחה של מעגל הגברים הזה.

תמונות

  • מעגל גברים משה 1024x576