הגשת דו"ח שנתי

דצמבר הוא החודש השנים עשר והאחרון בלוח השנה הגרגוריאני. כל בעל עסק עצמאי, צריך להגיש דו”ח שנתי. בדו”ח השנתי, בעל העסק מסכם את ההכנסות וההוצאות שהיו לו כל השנה, וכך הוא מוצא את הרווח או ההפסד שהיה לו בעסק.
לכל אחד מאיתנו, כדאי החודש לבצע דוח שנתי. לא!, לא למס הכנסה – אלא לעצמנו!. האם אנחנו נמצאים במקום הנכון? האם כדאי לצאת לדרך חדשה? האם כדאי לנו לעשות שינוי כלשהו בשנה החדשה?
כמו כל בעל עסק, תמיד אנחנו נהייה במקום שאנו מאמינים או חושבים שאנו מרוויחים. יש את אלה שנמצאים במקום עבודה מסויים ומתלוננים כמה רע להם, אבל לא יעזבו (כי יש להם רווח כלשהו, מזה שהם ממשיכים לעבוד במקום זה), ישנם סטודנטים שלומדים מקצוע שכלל לא מעניין אותם (רק כדי לרצות את ההורים ומרוויחים מכך), יש את אלה שדוחים משימות (כי מרוויחים מכך) ויש את אלה שנשואים, ולמרות שלא טוב להם, נשארים יחד.
כל פעולה שאנו עושים בחיים נובעת מכדאיות כלשהי. גם אם לכאורה הסיבה מטופשת, עדיין אנו מרוויחים משהו. לכל פעולה יש רווח, הפסד או מחיר. גם כשאנו לא פועלים, יש לזה מחיר. כשאנו מבינים את המחיר שאנו משלמים, יש סיכוי טוב מאוד שננקוט בפעולה.

מזמין בזה אתכם הגברים, לבוא ולבצע “דו”ח שנתי” בחברת עוד גברים בדיוק כמוכם. לפעמים אנחנו חושבים שרק אנחנו מתמודדים עם דילמות, אך כשאנחנו יושבים עם האחים שלנו במעגל, אנחנו מבינים שאנחנו חולקים הרבה יותר מכפי שיכולנו לתאר.

אולי אתם לא רגילים להיפגש עם גברים אחרים ולדבר על מה שהכי הייתם רוצים לדבר. אולי כל מה שהכרתם זה מרחבים גבריים שבחיים לא תגידו שם את מה שבאמת הייתם רוצה להגיד, בגלל הציניות הזאת שבאוויר, והצ’אפחות על הגב, והדאחקות…
במעגל הגברים של גברים נפגשים לשם שינוי, אנחנו יוצרים יחד מרחב של קבלה ללא תנאי שזה אומר שכל משתתף יכול לבטא את עצמו בנחת מבלי שיפגוש ציניות או שיפוט או ביקורת למה שהוא מבטא. במעגל הגברים שלנו, המשתתפים יכולים להקשיב זה לזה מבלי לרוץ לפתרונות. אפילו בלי חוות דעת ועצות. זו הזדמנות מיוחדת שבה כל משתתף יכול להשמיע את עצמו וכך לאוורר הן את מחשבותיו והן את רגשותיו ולחוות את הלגיטימיות של כל מה שהוא חווה בחיים.

בואו כפי שאתם ואיך שאתם, כי יש לכם מקום, ואל תדאגו, אתם לא צריכים לדעת לעשות כלום, הכול כבר יקרה מעצמו, פשוט, מעצם זה שיושבים במעגל.
אל תשכחו להביא איתכם חברים נוספים.
נפגשים אצלי, ברחוב נחמיה 8א’ בכפר סבא.
כולל כיבוד ושתייה (פרווה/חלבי).
עלות: לפי ראות עינכם בין 30 ל- 100 ש”ח.
רשמו את עצמכם כ”הולכים” באירוע.
לבירורים נוספים: 050-7700362.

קצת עלי:

שמי רפי שטיינמץ, מאמן גברים לשיפור הביטחון העצמי, מאמן אישי/זוגי להעצמה אישית והשגת המטרות, עוזר לגשר על הפער בין מה שרוצים לבין המצב הקיים בתחומי החיים השונים ומנחה מעגלי גברים במסגרת המיזם: “גברים נפגשים לשם שינוי”.
אני מאמין שאימון אישי לחיים טובים (coaching), זהו תהליך קצר ומקצועי, המאפשר פיתרון לכל אדם המרגיש שהיה רוצה לשפר תחום מסוים בחייו ובכך להיות מאושר ושלם יותר. יש לי את הכלים והניסיון להוביל אדם למקום אותנטי ומאושר עם שיפור יכולות אישיות ע”י הקניית כלים, שינוי הרגלים ושיקוף.
אני אדם שאוהב לעזור לאנשים, אני בעל כישורי תקשורת מעולים, עם הקשבה, סבלנות, רגישות ואמפתיה, עם הכרות מעמיקה במגוון תחומים מסחריים. בעבר הרחוק הייתי מנהל חשבונות מדופלם בעל משרד לשרותיי הנה”ח ליחידים ולחברות, בעל חנויות מתנות לגבר במקומות מובילים, ביצעתי בקרות לקוח סמוי במגוון תחומים, ניהלתי את השיווק והמכירות ליבואן בתחום המתנות.
אני חבר בעמותת “דרך גבר” – עמותה להעצמת הגבר הישראלי. עמותה ששמה לה למטרה להציע, לחקור ולקדם מודל חדש ובריא של גבריות ישראלית. המפעל המרכזי של העמותה הוא הפקת “שיווה” – מרחב גברי להתפתחות אישית המופק בהתנדבות ע”י עמותת “דרך גבר”, פעמיים בשנה, שם אני מנחה סדנאות.
טלפון: 050-7700362
דוא”ל: str700@gmail.com
אתר: www.coach-str.co.il

אהבתם? התחברתם? שתפו את הפוסט