'העבודה של ביירון קייטי' - שלומית גל פסיכותרפיה וסדנאות ברמת ישי (עמק יזרעאל)

לגברים בלבד… ברמת ישי, ‘העבודה’-ביירון קייטי’ (הספר:’לאהוב את מה שיש’) למה לגברים בלבד? כי גם לגברים מגיע (!) ללמוד בקבוצת שווים דרך יישומית פשוטה ועמוקה גם יחד שמציידת בכלים לחיים באיזון בשמחה ובחופש פנימיים.
מתי? ימי רביעי 10 מפגשים 17.00-19.30 החל מ-6/7/2022
דף הרשמה באתר: שלומית גל פסיכותרפיה וסדנאות
ועוד משהו על ‘העבודה’ של ביירון קייטי: העבודה (“‪The Work‬”) של ביירון קייטי היא דרך לזהות ולחקור את המחשבות שגורמות לכל הסבל בעולם. זו דרך למצוא שלום עם עצמך ועם העולם. כל אחד עם ראש פתוח יכול לעשות את “העבודה” הזאת. מזהים את המחשבה מעוררת העומס, מעלים מתוכנו תשובות ל-4 שאלות פשוטות ועמוקות גם יחד, ועובדים על בחינת זוויות התבוננות חדשות ע”י סדרת היפוכים לאותה מחשבה מקורית. וזה כמובן לא הכל, יש הדרכה לחיים עם 100% אחריות על האושר האישי, לומדים לקבל ביקורת ולעשות תהליכי סליחה מול פוגעים ונפגעים… והשאר בלימוד הקבוצתי.

שם המנחה/ים: שלומית גל

שלומית גל, פסיכותרפיסטית ומנחת סדנאות. מתמקדת בהקניית כלים להתמודדות עם מצבי נפש מכבידים וניהול עצמי. מעבירה את דרך 'העבודה של ביירון קייטי' שפותחת שער להיכרות עצמית דרך זיהוי וחקירה של מחשבות מעוררות מתח ועומס. הדרך הינה פשוטה (ארבע שאלות ומיומנות של מציאת זוויות הפוכות להתבוננות במחשבה) ועמוקה גם יחד והמנחה מאפשר למשתתף בקבוצה למצוא את הנתיב בתוכו למקום היציב והרגוע. עובדת עם יחידים זוגות וקבוצות.

להצטרפות למעגל הגברים הזה צור קשר עם מנחה המעגל באימייל, בטלפון או בווטסאפ.

לתשומת ליבך:
יש להרשם / להתחבר לאתר כדי לצפות בפרטים המלאים של האירוע, ובפרטי יצירת הקשר עם המנחה של מעגל הגברים הזה.

תמונות

  • תמונה מסדנת נקודת יציאה 1024x768
  • הספר של בק