מעגל גברים ברמת השרון - בהנחיית אילון וגלעד: 19.5.2024

המעגל הוא מרחב בטוח לגברים אשר מבקשים לדייק את מקומם במרחבי האבהות, זוגיות, קשרים חברתיים, מיניות קריירה ועוד. העבודה במעגל מאפשרת למשתתפים לעשות תנועת חקירה פנימית תוך הקשבה וחיבור לשאר חברי הקבוצה בשלושה רבדים עיקריים:

הקשבה, ואמפתיה.

שאלות ושיקופים רגשיים.

מערכות היחסים הנוצרות בין המשתתפים.

מעגל גברים זה מרחב שמזמין כל גבר לשתף או לשבת ופשוט להקשיב ולמצוא את עצמו בכל אחד מהמשתתפים. השותפות והשיתופים במעגל מאפשרים לכל משתתף לחלוק את הצמתים וההתלבטויות ממסע החיים שלו.

לפרטים נוספים >>> https://morning-sale.page/r9lt60

*** על המנחים ***
אילון בר אל ◄054-2597004

איש חינוך ובמאי תיאטרון // אבא של אלמה ואורי, בן 52 // מנחה מוסמך של התכנית ללימודי הנחיית מעגלי גברים באונ’ ת”א // מלווה מעגלי שיח לנערים // מנחה מוסמך בתכנית 12 הצעדים.

גלעד ברגשטיין ◄ 052-5013913

בזוגיות, אבא של דני, יואב ונרי, בן 48 // מגשר ועו”ד // מנחה סדנאות וקורסים בגישור, מו”מ ושיתופיות // מנחה סדנאות גבריות ואבהות בקורסי הסמכה למדריכי הורים בקבוצת גומא-גבים // מנחה מוסמך של התכנית ללימודי הנחיית מעגלי גברים באונ’ ת”א

*** מעגל קיץ – 19.5.2024 ***
פעימה שבועית בימי ראשון, 20:00 – 22:30, 12 מפגשים, ברמה”ש.

שם המנחה/ים: גלעד ברגשטיין

בזוגיות, אבא של דני, יואב ונרי, בן 48. בוגר התוכנית ללימודי הנחיית מעגלי גברים באונ' ת"א // מגשר ועו"ד // מנחה סדנאות וקורסים בגישור, מו"מ ושיתופיות // מנחה סדנאות גבריות ואבהות בקורסי מדריכי הורים בקבוצת גומא-גבים // היזם (בשותפות) של הפודקאסט "הורות בשני בתים".

להצטרפות למעגל הגברים הזה צור קשר עם מנחה המעגל באימייל, בטלפון או בווטסאפ.

לתשומת ליבך:
יש להרשם / להתחבר לאתר כדי לצפות בפרטים המלאים של האירוע, ובפרטי יצירת הקשר עם המנחה של מעגל הגברים הזה.

תמונות

  • נבחרת 768x1024